Maitolaiturin Kyllikit

Maitolaiturin Kyllikit

tiistai 1. tammikuuta 2013

Puntari: Uusi vuosi

Niin se sitten hujahti ohi, tuo vuosi 2012. Tuntuu siltä, että se meni tosiaan vilauksessa ohi. Justiinsahan hoitolapset aloitti meillä, sitten oli kevät, kesä ja syksy.
On kai ollut niin paljon tekemistä, että aika on edennyt sukkelaan. Viikot rytmittyy työn ja harrastusten mukaan. Luppoaikaakin onneksi on, ja sitä on opetellut ottamaan ja järjestämään entistä enemmän.


Viime vuoden isoin projekti oli ehdottomasti saattaa kesämökkiprojekti valmiiksi. S teki siellä valtavan urakan, mekin yritettiin auttaa parhaamme mukaan. Tai ainakin pysyttiin tarvittaessa pois tieltä.
Syksyllä oli niiiiin hyvä fiilis päästä valmiista mökistä nauttimaan. Ja siitä tuli just sellainen kuin pitikin, edelleen pieni ja kodikas, vain vähän lisätilaa yöpymiseen ja elämiseen. Ei ökyä.


 


Mun mielestä tää vuosi parani loppua kohti. Olin jotenkin hukassa itseni kanssa alkuvuodesta, vielä kesälläkin. Kesän lopussa alkoi mennä henkisesti kevyemmin, monta asiaa selkis. Syksy ja alkutalvi on ollut sellaista mukavaa ja korvaamatonta perheaikaa, jota olin kaivannu. Ja perheajan lisäksi parisuhdeaikaa ja aikaa ihan yksinkin. Balanssi tuntuu löytyvän hitaasti mutta varmasti.
Maailman paras mies ja ihanimmat lapset asuu mun kanssa saman katon alla. Heistä olen kyllä niin kiitollinen.




Hyvillä fiiliksillä lähden tätä vuotta tallustamaan. Suunnitelmia on olemassa monenlaisia, muutoksen tuulet tulevat täällä blogissakin varmasti näkymään. Niistä lisää sitten, kun aika on kypsä.

Hyvää vuotta 2013 kaikille Puntarin touhuja seuranneille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti